Алгоритм системи динамічного зважування транспортних засобів

Рейтинг користувача:  / 0
ГіршийКращий 
Категорія: Гірнича механіка
Останнє оновлення: Вівторок, 03 листопада 2015, 22:20
Опубліковано: Вівторок, 03 листопада 2015, 22:20
Перегляди: 4461

Автори:

Хайнін Чжан, Політехнічний університет Сіань, факультет електронної та інформаційної техніки, м. Сіань710021, Шаньсі, КНР.

Ліньна Сунь, Політехнічний університет Сіань, факультет електронної та інформаційної техніки, м. Сіань710021, Шаньсі, КНР.

Реферат:

Мета. Розробка стабільного й високоточного алгоритму динамічного зважування транспортних засобів.

Методика. Створена модель системи динамічного зважування транспортних засобів. Проаналізовані деякі види перешкод, що знижують точність зважування. Запропоновано новий алгоритм зважування в русі (WIM). Високочастотні перешкоди були усунені за допомогою цифрового фільтра низьких частот Баттерворта, а потім оптимізовані методом найменших квадратів на основі алгоритму Левенберга-Марквардта, що дозволило розділяти динамічне навантаження та обчислювати статичну вісь.

Результати. У результаті застосування алгоритму системи динамічного зважування транспортних засобів його стабільність і точність була підтверджена. На підставі аналізу результатів зважувань алгоритм зважування в русі (WIM) був схвалений.

Наукова новизна. Був розроблений оптимізаційний алгоритм, що дозволяє підвищити точність вимірювання і скоротити обмеження по зважуванню.

Практична значимість. Запропонований алгоритм динамічного зважування транспортних засобів дозволить запобігати перевищенню нормального навантаження.

Список літератури / References:

  1. Fu Liwei (2008), “The analysis of the cause of the damage of overloading of vehicles on the highway pavement”, Modern Enterprise Culture, (8), pp.88–89.

  2. Fan Lihui(1998), “Vehicle dynamic weighing technology”, South Africa trucking, no. 2, pp.5–7.

  3. Axel Liljencrantz, Raid Karoumi and Per Olofsson, (2006), “Implementing bridge weigh-in-motion for railway traffic”,Computers and Structures, vol.85, no.1, pp.80–88.

  4. Rowley, C.W., O’Brien, E.J. and Gonzalez, A.(2009), “Experimental Testing of a Moving Force Identification Bridge Weigh-in-Motion Algorithm”, Experimental Mechanics, vol.49,no.5, pp.743–746.

  5. Xu Xiangtian (2009), “Afraid of punishment by overloading the driver”, Traffic and Transport, vo.1, no.4, pp.67.

  6. Sinaha, N.K. and Kuszta, B.(1993), “Modeling and identification of dynamic systems”, Nostrand Company Inc.

  7. W.-Q.Shu (1993), “Dynamic Weighting under Nonzero Initial Conditions”, IEEE Transaction on Instrumentation and Measurement,vol.42, no.4, pp. 27–30.

  8. Niedzwiecki, M. and Wasilewski, A. (1996), “Application of adaptive filtering to dynamic weighing of vehicles”, Control Eng.Practice,vol.4,no.5, pp. 635–644.

  9. Hanshan Li (2015),“Limited magnitude calculation method and optics detection performance in a photoelectric tracking system” ,Applied Optics, vol.54, no.7, pp.1612–1617.

  10. Karim Helmi, Baidar Bakht and Aftab Mufti (2014), “Accurate measurements of gross vehicle weight through bridge weigh-in-motion: a case study”, Journal of Civil Structural Health Monitoring, vol.4, no. 3, pp.195–208.

 

Files:
2015_04_chen
Date 2015-11-03 Filesize 524.3 KB Download 986

Tags: динамічне зважуванняобробка данихоптимізаційний алгоритмБаттервортметод найменших квадратів