Статистичний аналіз і виявлення факторів підвищення ефективності профорієнтаційної діяльності для економічних спеціальностей

Рейтинг користувача:  / 2
ГіршийКращий 
Категорія: Економіка
Останнє оновлення: Четвер, 25 вересня 2014, 11:57
Опубліковано: Середа, 26 грудня 2012, 14:53
Перегляди: 4682

Автори: М.А. Демиденко

 
Досліджено результати статистичного обстеження, метою якого є підвищення ефективності роботи з абітурієнтами Національного гірничого університету. Виявлено ряд факторів, які впливають на вибір спеціальності студентів інституту економіки. Досліджено статистичний взаємозв’язок профорієнтаційних уподобань абітурієнтів. Для розглянутих спеціальностей найвпливовішими факторами для профорієнтаційної діяльності в порядку убування є: поради батьків, поради друзів, друкована реклама університету, реклама на сайті Національного гірничого університету, дні відкритих дверей.
Files:
2010_06 Demyd
Date 2012-12-14 Filesize 178.99 KB Download 830
Tags: фактори впливуефективність профорієнтаційної роботикореляційний аналіз