Очікування споживачів і програми лояльності компанії

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

 

Автори: Довгань С.М., Меркотун К.К.
 
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти впливу програм лояльності на процеси задоволення очікувань споживачів. Показано, що концепція задоволення споживачів і концепція турботи про них спрямовані на встановлення довготривалих відносин. Цілями цих заходів є прагнення компаній якомога довше втримати споживачів, стимулюючи їх до повторних покупок. У результаті проведених маркетингових досліджень встановлено взаємозв’язок факторів споживчого вибору, задоволеності й турботи про споживача, що дозволяє компанії формувати відповідні програми лояльності.
Files:
2010_4 Dovgan
Date 2012-12-14 Filesize 277.71 KB Download 1210
Tags: маркетингочікування споживачівпрограми лояльностістимулювання повторних покупок

Наступні статті з поточного розділу:

Попередні статті з поточного розділу: