Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій

Рейтинг користувача:  / 1
ГіршийКращий 

 

Автори: Гузь М.М.
 
У статті розкриваються основні питання формування цільових комплексних програм по просуванню банківських послуг на цільовий ринок, проведений аналіз їх комунікаційного впливу на споживача в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій. Відповідно до ієрархічної піраміди ефектів визначено соціально-психологічні стани споживача, які формуються під впливом маркетингових комунікаційних програм.
Files:
2010_2 Guz
Date 2012-12-14 Filesize 198.1 KB Download 1478

Попередні статті з поточного розділу: